If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Според Automotive News Europe, ФИАТ на принципа "по-добре късно, отколкото по-късно" са решили да пускат wagon-версия на Жулиета през средата на 2013. Жалко, че не се осъжда Sprint-версия (наследник на GT)
Е а дано,щот комбитата на Алфа винаги са били най-красивите на пазара
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
ЕВАЛА на италианците. Крайно време беше, при положение, че много от останалите производители имат двоен съединител от този род от 10г.
А всъщност и "архаичната" Алфа 90 е имала двоен съединител, та не знам тия от Фиат какво се надуват с тая реклама.
ЕВАЛА на италианците. Крайно време беше, при положение, че много от останалите производители имат двоен съединител от този род от 10г.
А всъщност и "архаичната" Алфа 90 е имала двоен съединител, та не знам тия от Фиат какво се надуват с тая реклама.
Ако изгледаш рекламата и разбереш за кво иде реч ще разбереш що се надуват
Ако изгледаш рекламата и разбереш за кво иде реч ще разбереш що се надуват
Ами ще ги видим докъде ще я докарат с това ново Уоли, че със старото не беше много добре работата, особено след 100 000 км. пробег. Дано сега да са се справили по-успешно.
Ами ще ги видим докъде ще я докарат с това ново Уоли, че със старото не беше много добре работата, особено след 100 000 км. пробег. Дано сега да са се справили по-успешно.
Ами ще ги видим докъде ще я докарат с това ново Уоли, че със старото не беше много добре работата, особено след 100 000 км. пробег. Дано сега да са се справили по-успешно.
Бях чел някъде че системата на VW е взаимствана от скоростите на някои серии поршета от 80-те.До колко е вярно не зная , но тя топлата вода е винаги открита - май въпроса опира в днешни дни до това кой ще я рекламира най-добре....
А кога Алфа внедриха комън рейл и кога ФВ? Май не е това най-важното.
Не са решили и не са го внедрили. Каквото и да си говорим, освен, че е по-шумен, други съществени недостатъци няма TDI-то на VW спрямо Комън Рейла. Помпа-дюзата е също добро и ефективно решение за впръскване на гориво, като даже впръсква с по-високо налягане от първите Комън Рейли. И да ден днешен идиоти по света тунинговат TDI-та по света и достигат мощности, засега почти непосилни за 8 клапаново JTD. щото да уточним, помпа-дюзите на VW са с по 2 клапана на цилиндър.
Не са решили и не са го внедрили. Каквото и да си говорим, освен, че е по-шумен, други съществени недостатъци няма TDI-то на VW спрямо Комън Рейла. Помпа-дюзата е също добро и ефективно решение за впръскване на гориво, като даже впръсква с по-високо налягане от първите Комън Рейли.
Те са решили да останат последния голям производител със старата технология Turbocharged Direct Injection, вместо да минат на CR. Сигурно не е защото правят кошници. Убеден съм, че имат основателна причина да го направят.
Само не знам защо говориш за "TDI-то на VW". Когато излезе тая технология преди 20-25 години имаше и други коли с надпис ТДИ на задния капак. ФВ просто първи се сетиха да регистрират абревиатурата в съда. Важното е да разберем коя е първата серийна кола с TDI и тогава ще сме наясно кой е 10 години напред и кой 10 години назад с технологиите.
Те са решили да останат последния голям производител със старата технология Turbocharged Direct Injection, вместо да минат на CR. Сигурно не е защото правят кошници. Убеден съм, че имат основателна причина да го направят.
Само не знам защо говориш за "TDI-то на VW". Когато излезе тая технология преди 20-25 години имаше и други коли с надпис ТДИ на задния капак. ФВ просто първи се сетиха да регистрират абревиатурата в съда. Важното е да разберем коя е първата серийна кола с TDI и тогава ще сме наясно кой е 10 години напред и кой 10 години назад с технологиите.
Ти си ми един от любимците в тоя форум. Важното е винаги нещо да кажеш, само и само да си на 180 градуса. Вероятно така се ласкаеш, но бъди честен спрямо себе си и останалите. Защо се правиш на тъп и пишеш ала-бала, и се правиш, че нищо не се разбрал от предишният ми пост? Ловиш се за сричката. Много добре знаеш, че не обсъждаме абревиатурата, а помпа дюзата спрямо останалите видове впръскване. И пак те питам, като всезнаещо велечие и изтъкнат философ: Какво точно според теб е много по-зле в помпа дюзата (един важен недостатък, вече спометнах) спрямо първо поколение Комън Рейл?
Вчера имах възможност да изпробвам колата на доста интересна настилка. Прилагам и две снимки на пътя! Температурите също бяха интересни в Доганово температурата падна до - 24 °С! Изпробвах и трите настройки на диференциала DNA и разликите за мен бях наистина сериозни (мое мнение и не претендирам то да е последна инстанция) В режим N колата позволява леко пързаляне и се усеща като цяло доста добре! В режим D колата позволява повече пързаляне особено на задницата и не е приятно да се кара заради много чувствителният педал на газта и спирачките! Докосване на спирачките води до задействане на ABS-са а всяко подаване на газ дори и на трета до включване на ESP -то! Нещата са съвсем различни обаче в режим А. Колата стой на мястото си и дори при нарочни корекции с волана. Как да кажа колата сякаш се усеща по тежка и силно се усеща намесата на системите за сигурност. Спирачките са доста по меки както и газта. Позволих си на места да карам с 80 км/час!
Само ще кажа, че беше забавно преживяване и останах доволен и очарован, но аз съм пристрастен към колата си така, че пак казвам мнението си само мое!
Comment